W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywania.

arrow arrow2 faq_chart faq_mess faq_doc faq_folder faq_clock faq_mail firma czlowiek uniqueArrow rolnictwo arrow-bold-down arrow-bold-left arrow-bold-top arrow-bold-right arrow-light-top arrow-light-left arrow-light-bottom arrow-light-right fb twit googlep hours ikonkainfo linkedin mail okooutline partnerstwo phone scrollTo sgb_ikonka_phone2 solidnosc stabilnosc tradycja where arrow arrow2 download alert login sgbglownaikona1 menu_toggler compass arrow-triangle-top arrow-triangle-bottom close search

DOŁADOWANIE TELEFONU - Bank Spółdzielczy w Goleniowie

Oferta Oferta dla Ciebie DOŁADOWANIE TELEFONU

DOŁADOWANIE TELEFONU

Posiadacze Internet Banking mogą, za pomocą swojego konta internetowego, doładowywać telefon. Po zalogowaniu się do IB – wyświetlają się dodatkowe usługi dostępne w koncie internetowym. Wśród nich doładowania.

Wystarczy wybrać tę usługę, następnie operatora i wprowadzić numer telefonu, który chcemy doładować oraz wybrać kwotę doładowania. Przejrzysty system Internet Banking poprowadzi użytkownika „krok po kroku” do poprawnego doładowania.

Konto Twojego telefonu lub osoby, której numer wpiszesz zostanie doładowane natychmiast. Doładowania możesz dokonywać o każdej porze, usługa dotyczy operatorów – T-Mobile, Orange, Plus, Heyah, Polsat Cyfrowy, Play, wRodzinie, Lycamobile, nju mobile i Virgin Mobile.

Regulamin doładowań

DOŁADOWANIE TELEFONU
DOŁADOWANIE TELEFONU

Kontakt z doradcą





Przesyłając formularz kontaktowy wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach obsługi niniejszego zgłoszenia przez Bank Spółdzielczy w Goleniowie z siedzibą w Goleniowie przy ul. Konstytucji 3 Maja 56, 72-100 Goleniów zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.tzw. ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych, dalej: RODO).

Prosimy o zaznaczenie pola poprzez wstawienie znaku „✓". Zaznaczenie pola oznacza udzielenie zgody. Brak zaznaczenia jakiegokolwiek pola oznacza nieudzielenie zgody. Wyrażenie zgody jest dobrowolne.


Ma Pan/Pani prawo do cofnięcia każdej z powyżej udzielonych zgód w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody jest bezpłatne.

Prosimy o zaznaczenie pola poprzez wstawienie znaku „✓". Zaznaczenie pola oznacza udzielenie zgody. Brak zaznaczenia jakiegokolwiek pola oznacza nieudzielenie zgody. Wyrażenie zgody jest dobrowolne.


Ma Pan/Pani prawo do cofnięcia każdej z powyżej udzielonych zgód w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody jest bezpłatne.

Ponadto wyrażam zgodę:

1 na wysyłanie przez Bank Spółdzielczy w Goleniowie na mój adres poczty elektronicznej korespondencji mailowej w celu udzielenia odpowiedzi na wysłaną przeze mnie wiadomość./p>

2 na używanie przez Bank Spółdzielczy w Goleniowie mojego numeru telefonu do kontaktów w celu udzielenia odpowiedzi na wysłaną przeze mnie wiadomość.

1 - zgoda obowiązkowa przy podaniu adresu email, 2 - zgoda obowiązkowa przy podaniu numeru telefonu

INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZETWARZANIA PANA/PANI DANYCH OSOBOWYCH PRZEZ SGB-BANK W ZWIĄZKU Z UDZIELENIEM ODPOWIEDZI NA PANA/PANI PYTANIE

  1. [dane administratora danych] Bank Spółdzielczy w Goleniowie z siedzibą w Goleniowie przy ul. Konstytucji 3 Maja 56, 72-100 Goleniów (dalej: Bank) informuje, żejest administratorem Pana/Pani danych osobowych.
  2. [cele i podstawy przetwarzania danych] Pana/Pani dane osobowe są przetwarzane przezBank za Pana/Pani zgodą wyrażoną w celach każdorazowo wskazanych w klauzuli zgody,np. w celu przesyłania kontaktów mailowych lub kontaktów telefonicznych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu otrzymywania odpowiedzi od Banku na przesłane przez Pana/Panią wiadomości.
  3. [odbiorcy danych] Bank może ujawnić Pana/Pani dane osobowe podmiotom świadczącym na rzecz Banku usługi prawne i serwisowe.
  4. [okres przechowywania danych] Pana/Pani dane będą przetwarzane doraźnie do chwili przekazania Panu/pani odpowiedzi na przesłaną wiadomość np. dot. informacji o produktach i usługach Banku. Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia przez Pana/Panią zgody. Bank pozostawi jednak imię, nazwisko – wyłącznie dlauniknięcia ponownego wykorzystania danych osoby w celach objętych cofniętą zgodą.
  1. [katalog Pana/Pani praw] W granicach przepisów prawa ma Pan/Pani prawo:
    a) dostępu do treści swoich danych,
    b) ich sprostowania,
    c) ich usunięcia,
    d) ograniczenia ich przetwarzania,
    e) przenoszenia danych.
  2. Ma Pan/Pani prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  3. Realizacja praw, o których mowa powyżej może odbywać się poprzez wskazanie swoich żądań przesłanych pisemnie na adres Bank Spółdzielczego w Goleniowie z siedzibą w Goleniowie przy ul. Konstytucji 3 Maja 56, 72-100 Goleniów, lub elektronicznie na adres: iod@bsgoleniow.pl.
  4. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli sądzi, że Bank przetwarza jego dane osobowe z naruszeniem przepisów RODO.

Wypełnij formularz!
Nasz doradca skontaktuje się z Tobą!