W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywania.
Dokładamy wszelkich starań, abyś był zadowolony ze świadczonych przez nas usług i oferowanych produktów. Dbamy o to, aby były one na najwyższym poziomie.
Jednak w przypadku stwierdzenia jakiejkolwiek nieprawidłowości zapraszamy do kontaktu z Bankiem. Szczegółowy tryb postępowania został opisany poniżej.
Informacja dla klienta dotycząca zasad składania reklamacji
Informacja dla Klienta ws. składania skarg na dostępność
Zasady dostępności
Formularz skargi w sprawie dostępności
Informacja o terminach rozpatrywania niektórych reklamacji (BS) – plik PDF
Formularz reklamacji dla klienta indywidualnego – plik PDF
Formularz reklamacji dla klienta instytucjonalnego – plik PDF
Formularz reklamacji dotyczący kart klienta indywidualnego – plik PDF
Formularz reklamacji dotyczący kart klienta instytucjonalnego – plik PDF
Formularz reklamacyjny dot. reklamacji ubezpieczeniowych – plik PDF