W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywania.

arrow arrow2 faq_chart faq_mess faq_doc faq_folder faq_clock faq_mail firma czlowiek uniqueArrow rolnictwo arrow-bold-down arrow-bold-left arrow-bold-top arrow-bold-right arrow-light-top arrow-light-left arrow-light-bottom arrow-light-right fb twit googlep hours ikonkainfo linkedin mail okooutline partnerstwo phone scrollTo sgb_ikonka_phone2 solidnosc stabilnosc tradycja where arrow arrow2 download alert login sgbglownaikona1 menu_toggler compass arrow-triangle-top arrow-triangle-bottom close search

Reklamacje

Dokładamy wszelkich starań, abyś był zadowolony ze świadczonych przez nas usług i oferowanych produktów. Dbamy o to, aby były one na najwyższym poziomie.
Jednak w przypadku stwierdzenia jakiejkolwiek nieprawidłowości zapraszamy do kontaktu z Bankiem. Szczegółowy tryb postępowania został opisany poniżej.

Informacja dla klienta dotycząca zasad składania reklamacji

Informacja dla Klienta ws. składania skarg na dostępność  
Zasady dostępności
Formularz skargi w sprawie dostępności 

 

Informacja o terminach rozpatrywania niektórych reklamacji (BS) – plik PDF