W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywania.

arrow arrow2 faq_chart faq_mess faq_doc faq_folder faq_clock faq_mail firma czlowiek uniqueArrow rolnictwo arrow-bold-down arrow-bold-left arrow-bold-top arrow-bold-right arrow-light-top arrow-light-left arrow-light-bottom arrow-light-right fb twit googlep hours ikonkainfo linkedin mail okooutline partnerstwo phone scrollTo sgb_ikonka_phone2 solidnosc stabilnosc tradycja where arrow arrow2 download alert login sgbglownaikona1 menu_toggler compass arrow-triangle-top arrow-triangle-bottom close search

Reklamacje

Dokładamy wszelkich starań, abyś był zadowolony ze świadczonych przez nas usług i oferowanych produktów. Dbamy o to, aby były one na najwyższym poziomie.
Jednak w przypadku stwierdzenia jakiejkolwiek nieprawidłowości zapraszamy do kontaktu z Bankiem. Szczegółowy tryb postępowania został opisany poniżej.
Reklamacje dla klientów Banku
Reklamacje dla osób, które nie są klientami Banku
Informacja o terminach rozpatrywania niektórych reklamacji (BS)
Formularz reklamacji dla klienta indywidualnego
Formularz reklamacji dla klienta instytucjonalnego
Formularz reklamacji dotyczący kart klienta indywidualnego
Formularz reklamacji dotyczący kart klienta instytucjonalnego
Formularz reklamacyjny dot. reklamacji ubezpieczeniowych