W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywania.
Dokładamy wszelkich starań, abyś był zadowolony ze świadczonych przez nas usług i oferowanych produktów. Dbamy o to, aby były one na najwyższym poziomie.
Jednak w przypadku stwierdzenia jakiejkolwiek nieprawidłowości zapraszamy do kontaktu z Bankiem. Szczegółowy tryb postępowania został opisany poniżej.
Reklamacje dla klientów Banku
Reklamacje dla osób, które nie są klientami Banku
Informacja o terminach rozpatrywania niektórych reklamacji (BS)
Formularz reklamacji dla klienta indywidualnego
Formularz reklamacji dla klienta instytucjonalnego
Formularz reklamacji dotyczący kart klienta indywidualnego
Formularz reklamacji dotyczący kart klienta instytucjonalnego
Formularz reklamacyjny dot. reklamacji ubezpieczeniowych