W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywania.

arrow arrow2 faq_chart faq_mess faq_doc faq_folder faq_clock faq_mail firma czlowiek uniqueArrow rolnictwo arrow-bold-down arrow-bold-left arrow-bold-top arrow-bold-right arrow-light-top arrow-light-left arrow-light-bottom arrow-light-right fb twit googlep hours ikonkainfo linkedin mail okooutline partnerstwo phone scrollTo sgb_ikonka_phone2 solidnosc stabilnosc tradycja where arrow arrow2 download alert login sgbglownaikona1 menu_toggler compass arrow-triangle-top arrow-triangle-bottom close search

Oferta Oferta dla Ciebie Świadczenie „DOBRY START”

Świadczenie Dobry Start

od soboty – 1 lipca br. będzie można składać nowe wnioski o świadczenie z programu rządowego Dobry start, czyli tzw. 300+ na okres 2023/2024. Wnioski na nowy okres rozliczeniowy można wypełniać m.in. w bankowości internetowej od 1 lipca 2023 r. do 30 listopada 2023 r.

Świadczenie Dobry start przysługuje raz w roku na dziecko uczące się w szkole, aż do ukończenia przez nie 20. roku życia. Na dziecko niepełnosprawne, uczące się w szkole, świadczenie przysługuje do ukończenia przez nie 24. roku życia. Złożenie wniosku w lipcu lub sierpniu gwarantuje wypłatę świadczenia nie później niż do 30 września. Gdy wniosek zostanie złożony w kolejnych miesiącach (we wrześniu, październiku lub listopadzie), to wsparcie trafi do rodziny w ciągu 2 miesięcy od złożenia wniosku. Najlepiej więc złożyć wniosek jak najszybciej.

Gdy złożysz wniosek, to ZUS sprawdzi, czy masz profil na portalu Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS, czyli w systemie informatycznym ZUS, za pośrednictwem którego można załatwiać sprawy w ZUS przez internet – bez wychodzenia z domu. Jeśli nie – Zakład założy Ci taki profil. Potwierdzenie założenia profilu otrzymasz na adres e-mail, który podasz we wniosku. Natomiast na numer telefonu z wniosku otrzymasz jednorazowe hasło, które musisz zmienić przy pierwszym logowaniu do PUE ZUS;

 

Świadczenie Dobry Start

Kontakt z doradcą





    Przesyłając formularz kontaktowy wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach obsługi niniejszego zgłoszenia przez Bank Spółdzielczy w Goleniowie z siedzibą w Goleniowie przy ul. Konstytucji 3 Maja 56, 72-100 Goleniów zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.tzw. ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych, dalej: RODO).

    Prosimy o zaznaczenie pola poprzez wstawienie znaku „✓". Zaznaczenie pola oznacza udzielenie zgody. Brak zaznaczenia jakiegokolwiek pola oznacza nieudzielenie zgody. Wyrażenie zgody jest dobrowolne.

    Ma Pan/Pani prawo do cofnięcia każdej z powyżej udzielonych zgód w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody jest bezpłatne.

    Prosimy o zaznaczenie pola poprzez wstawienie znaku „✓". Zaznaczenie pola oznacza udzielenie zgody. Brak zaznaczenia jakiegokolwiek pola oznacza nieudzielenie zgody. Wyrażenie zgody jest dobrowolne.

    Ma Pan/Pani prawo do cofnięcia każdej z powyżej udzielonych zgód w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody jest bezpłatne.

    Ponadto wyrażam zgodę:

    1 na wysyłanie przez Bank Spółdzielczy w Goleniowie na mój adres poczty elektronicznej korespondencji mailowej w celu udzielenia odpowiedzi na wysłaną przeze mnie wiadomość./p>

    2 na używanie przez Bank Spółdzielczy w Goleniowie mojego numeru telefonu do kontaktów w celu udzielenia odpowiedzi na wysłaną przeze mnie wiadomość.

    1 - zgoda obowiązkowa przy podaniu adresu email, 2 - zgoda obowiązkowa przy podaniu numeru telefonu

    INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZETWARZANIA PANA/PANI DANYCH OSOBOWYCH PRZEZ SGB-BANK W ZWIĄZKU Z UDZIELENIEM ODPOWIEDZI NA PANA/PANI PYTANIE

    1. [dane administratora danych] Bank Spółdzielczy w Goleniowie z siedzibą w Goleniowie przy ul. Konstytucji 3 Maja 56, 72-100 Goleniów (dalej: Bank) informuje, żejest administratorem Pana/Pani danych osobowych.

    2. [cele i podstawy przetwarzania danych] Pana/Pani dane osobowe są przetwarzane przezBank za Pana/Pani zgodą wyrażoną w celach każdorazowo wskazanych w klauzuli zgody,np. w celu przesyłania kontaktów mailowych lub kontaktów telefonicznych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu otrzymywania odpowiedzi od Banku na przesłane przez Pana/Panią wiadomości.

    3. [odbiorcy danych] Bank może ujawnić Pana/Pani dane osobowe podmiotom świadczącym na rzecz Banku usługi prawne i serwisowe.

    4. [okres przechowywania danych] Pana/Pani dane będą przetwarzane doraźnie do chwili przekazania Panu/pani odpowiedzi na przesłaną wiadomość np. dot. informacji o produktach i usługach Banku. Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia przez Pana/Panią zgody. Bank pozostawi jednak imię, nazwisko – wyłącznie dlauniknięcia ponownego wykorzystania danych osoby w celach objętych cofniętą zgodą.

    1. [katalog Pana/Pani praw] W granicach przepisów prawa ma Pan/Pani prawo:
      a) dostępu do treści swoich danych,
      b) ich sprostowania,
      c) ich usunięcia,
      d) ograniczenia ich przetwarzania,
      e) przenoszenia danych.

    2. Ma Pan/Pani prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

    3. Realizacja praw, o których mowa powyżej może odbywać się poprzez wskazanie swoich żądań przesłanych pisemnie na adres Bank Spółdzielczego w Goleniowie z siedzibą w Goleniowie przy ul. Konstytucji 3 Maja 56, 72-100 Goleniów, lub elektronicznie na adres: iod@bsgoleniow.pl.

    4. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli sądzi, że Bank przetwarza jego dane osobowe z naruszeniem przepisów RODO.

    Wypełnij formularz!
    Nasz doradca skontaktuje się z Tobą!