W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywania.

arrow arrow2 faq_chart faq_mess faq_doc faq_folder faq_clock faq_mail firma czlowiek uniqueArrow rolnictwo arrow-bold-down arrow-bold-left arrow-bold-top arrow-bold-right arrow-light-top arrow-light-left arrow-light-bottom arrow-light-right fb twit googlep hours ikonkainfo linkedin mail okooutline partnerstwo phone scrollTo sgb_ikonka_phone2 solidnosc stabilnosc tradycja where arrow arrow2 download alert login sgbglownaikona1 menu_toggler compass arrow-triangle-top arrow-triangle-bottom close search

BLIK

BLIK: Zapłacisz w internecie, w sklepie, szybko przelejesz komuś pieniądze lub wypłacisz z oznaczonych bankomatów, dokonasz opłaty w ulicznych parkomatach, rozliczysz się za usługi z administracją publiczną, kupisz bilety do kina itp.

Gdzie znajdę BLIKA?

Klienci indywidualni mogą korzystać z BLIKA w aplikacji mobilnej SGB Mobile, klienci firmowi w aplikacji Portfel SGB. Obie aplikacje są dostępne dla telefonów z systemem Android i iOS. Możesz je pobrać w sklepie Google Play i App Store na swoim smartfonie.

W zależności od systemu operacyjnego (Android lub iOS) wybierz odpowiedni sklep i pobierz aplikację:

Przelewaj BLIKIEM na telefon

BLIKIEM w aplikacji SGB Mobile szybko i bezpiecznie rozliczysz się ze znajomymi lub przelejesz pieniądze dziecku.
*Bez numeru konta – wystarczy numer telefonu odbiorcy, który również korzysta z BLIKA
*Natychmiast – przelew możesz zrobić o każdej porze
*Bezpłatnie – 0 zł za wykonanie przelewu
*Do 500 zł jednorazowo

Jak korzystać z BLIKA?

W bankomacie lub na stronie sklepu internetowego wybierz BLIK. Płatność zrealizujesz, gdy wpiszesz jednorazowy, sześciocyfrowy kod wygenerowany w swojej aplikacji mobilnej, a następnie zatwierdzisz go na smartfonie. Tak samo zrób w sklepie stacjonarnym – potwierdź sprzedawcy, że płacisz BLIKIEM. Zarejestruj swój numer i dokonuj natychmiastowych przelewów na telefon do 500 zł.

Jak płacić BLIKIEM w internecie?

1. Wybierz „Płatność BLIK”.
2. Wygeneruj kod BLIK w swojej aplikacji mobilnej.
3. Wpisz kod na stronie internetowej.
4. Potwierdź płatność w swoim smartfonie.

Jak płacić BLIKIEM w sklepie?

1. Poinformuj sprzedawcę: płacę BLIKIEM!
2. Wygeneruj kod BLIK w swojej aplikacji mobilnej.
3. Wpisz kod na terminalu.
4. Potwierdź płatność w swoim smartfonie.

Jak wypłacać BLIKIEM w bankomacie?

1. Sprawdź czy bankomat akceptuje wypłatę BLIK.
2. Wybierz opcję wypłaty BLIK.
3. Wybierz kwotę wypłaty.
4. Wygeneruj kod BLIK w swojej aplikacji mobilnej i wpisz go w bankomacie.
5. Potwierdź płatność w swoim smartfonie.

Jak przelewać BLIKIEM na telefon?

Jeśli chcesz odbierać przelewy na telefon BLIK, zarejestruj w aplikacji SGB Mobile swój numer telefonu.
Jeśli chcesz wykonać przelew:
1. Wybierz przycisk „Przelew na telefon BLIK”.
2. Wybierz numer z listy kontaktów lub wpisz go ręcznie.
3. Wybierz rachunek, z którego zostaną pobrane środki.
4. Wpisz kwotę, tytuł przelewu i przejdź „Dalej”.
5. Potwierdź transakcję PIN-em do aplikacji.

Ile kosztuje BLIK?

Za korzystanie z BLIKA nie ponosisz żadnych kosztów. To darmowa usługa.

BLIKUJ MĄDRZE!!

Pamiętaj o bezpieczeństwie, zabezpiecz swój smartfon przed kradzieżą i nieuprawnionym dostępem!

Zgłoszenie utraty, kradzieży, przywłaszczenia albo nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego z zainstalowaną aplikacją mobilną  usługą BLIK następuje:

1) w oddziale Banku lub
2) telefonicznie pod numerami telefonów:
– z kraju – tel. 61 647 28 46 lub 800 888 888;
– z zagranicy – tel. 00 48 61 647 28 46 lub 48 800 888 888.

BLIK

Kontakt z doradcą





    Przesyłając formularz kontaktowy wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach obsługi niniejszego zgłoszenia przez Bank Spółdzielczy w Goleniowie z siedzibą w Goleniowie przy ul. Konstytucji 3 Maja 56, 72-100 Goleniów zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.tzw. ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych, dalej: RODO).

    Prosimy o zaznaczenie pola poprzez wstawienie znaku „✓". Zaznaczenie pola oznacza udzielenie zgody. Brak zaznaczenia jakiegokolwiek pola oznacza nieudzielenie zgody. Wyrażenie zgody jest dobrowolne.

    Ma Pan/Pani prawo do cofnięcia każdej z powyżej udzielonych zgód w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody jest bezpłatne.

    Prosimy o zaznaczenie pola poprzez wstawienie znaku „✓". Zaznaczenie pola oznacza udzielenie zgody. Brak zaznaczenia jakiegokolwiek pola oznacza nieudzielenie zgody. Wyrażenie zgody jest dobrowolne.

    Ma Pan/Pani prawo do cofnięcia każdej z powyżej udzielonych zgód w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody jest bezpłatne.

    Ponadto wyrażam zgodę:

    1 na wysyłanie przez Bank Spółdzielczy w Goleniowie na mój adres poczty elektronicznej korespondencji mailowej w celu udzielenia odpowiedzi na wysłaną przeze mnie wiadomość./p>

    2 na używanie przez Bank Spółdzielczy w Goleniowie mojego numeru telefonu do kontaktów w celu udzielenia odpowiedzi na wysłaną przeze mnie wiadomość.

    1 - zgoda obowiązkowa przy podaniu adresu email, 2 - zgoda obowiązkowa przy podaniu numeru telefonu

    INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZETWARZANIA PANA/PANI DANYCH OSOBOWYCH PRZEZ SGB-BANK W ZWIĄZKU Z UDZIELENIEM ODPOWIEDZI NA PANA/PANI PYTANIE

    1. [dane administratora danych] Bank Spółdzielczy w Goleniowie z siedzibą w Goleniowie przy ul. Konstytucji 3 Maja 56, 72-100 Goleniów (dalej: Bank) informuje, żejest administratorem Pana/Pani danych osobowych.

    2. [cele i podstawy przetwarzania danych] Pana/Pani dane osobowe są przetwarzane przezBank za Pana/Pani zgodą wyrażoną w celach każdorazowo wskazanych w klauzuli zgody,np. w celu przesyłania kontaktów mailowych lub kontaktów telefonicznych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu otrzymywania odpowiedzi od Banku na przesłane przez Pana/Panią wiadomości.

    3. [odbiorcy danych] Bank może ujawnić Pana/Pani dane osobowe podmiotom świadczącym na rzecz Banku usługi prawne i serwisowe.

    4. [okres przechowywania danych] Pana/Pani dane będą przetwarzane doraźnie do chwili przekazania Panu/pani odpowiedzi na przesłaną wiadomość np. dot. informacji o produktach i usługach Banku. Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia przez Pana/Panią zgody. Bank pozostawi jednak imię, nazwisko – wyłącznie dlauniknięcia ponownego wykorzystania danych osoby w celach objętych cofniętą zgodą.

    1. [katalog Pana/Pani praw] W granicach przepisów prawa ma Pan/Pani prawo:
      a) dostępu do treści swoich danych,
      b) ich sprostowania,
      c) ich usunięcia,
      d) ograniczenia ich przetwarzania,
      e) przenoszenia danych.

    2. Ma Pan/Pani prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

    3. Realizacja praw, o których mowa powyżej może odbywać się poprzez wskazanie swoich żądań przesłanych pisemnie na adres Bank Spółdzielczego w Goleniowie z siedzibą w Goleniowie przy ul. Konstytucji 3 Maja 56, 72-100 Goleniów, lub elektronicznie na adres: iod@bsgoleniow.pl.

    4. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli sądzi, że Bank przetwarza jego dane osobowe z naruszeniem przepisów RODO.

    Wypełnij formularz!
    Nasz doradca skontaktuje się z Tobą!