W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywania.

arrow arrow2 faq_chart faq_mess faq_doc faq_folder faq_clock faq_mail firma czlowiek uniqueArrow rolnictwo arrow-bold-down arrow-bold-left arrow-bold-top arrow-bold-right arrow-light-top arrow-light-left arrow-light-bottom arrow-light-right fb twit googlep hours ikonkainfo linkedin mail okooutline partnerstwo phone scrollTo sgb_ikonka_phone2 solidnosc stabilnosc tradycja where arrow arrow2 download alert login sgbglownaikona1 menu_toggler compass arrow-triangle-top arrow-triangle-bottom close search

BLIK - Bank Spółdzielczy w Goleniowie

BLIK

BLIK: Szybko zapłacisz i wypłacisz! BLIK zastępuje gotówkę i karty płatnicze. Pozwala na płatności za zakupy w internecie i sklepach stacjonarnych oraz wypłacanie pieniędzy z oznaczonych BLIKIEM bankomatów przy użyciu smartfona z aplikacją Portfel SGB.

Gdzie znajdę BLIKA?

W aplikacji Portfel SGB, która jest dostępna dla smartfonów z systemem Android i iOS. Możesz ją pobrać w sklepie Google Play i App Store na swoim smartfonie.

W zależności od systemu operacyjnego (Android lub iOS) wybierz odpowiedni sklep i pobierz aplikację:

Jak korzystać z BLIKA?

W bankomacie lub na stronie sklepu internetowego wybierz BLIK. Płatność zrealizujesz wpisując jednorazowy, sześciocyfrowy kod wygenerowany w swojej aplikacji, następnie zatwierdź go na smartfonie. Tak samo zrób w sklepie stacjonarnym – potwierdź sprzedawcy, że płacisz BLIKIEM.

Jak płacić BLIKIEM w internecie?

1. Wybierz „Płatność BLIK”.
2. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji Portfel SGB.
3. Wpisz kod na stronie internetowej.
4. Potwierdź płatność w swoim smartfonie.
Jak płacić BLIKIEM w sklepie?

1. Poinformuj sprzedawcę: płacę BLIKIEM!
2. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji Portfel SGB.
3. Wpis kod na terminalu.
4. Potwierdź płatność w aplikacji Portfel SGB.
Jak wypłacać BLIKIEM w bankomacie?

1. Sprawdź czy bankomat akceptuje wypłatę BLIK.
2. Wybierz opcję wypłaty BLIK.
3. Wybierz kwotę wypłaty.
4. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji Portfel SGB i wpisz go w bankomacie.
5. Potwierdź płatność w aplikacji Portfel SGB.

Ile kosztuje BLIK?

Za korzystanie z BLIKA nie ponosisz żadnych kosztów. To darmowa usługa.

BLIKUJ mądrze
Pamiętaj o bezpieczeństwie, zabezpiecz swój smartfon przed kradzieżą i nieuprawnionym dostępem!

Zgłoszenie utraty, kradzieży, przywłaszczenia albo nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego z zainstalowanym Portfelem SGB z usługą BLIK następuje:
1) w oddziale Banku lub
2) telefonicznie pod numerami telefonów:
– z kraju – tel. 61 647 28 46 lub 800 888 888;
– z zagranicy – tel. 00 48 61 647 28 46 lub 48 800 888 888.

 

Blik
BLIK

Kontakt z doradcą





Przesyłając formularz kontaktowy wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach obsługi niniejszego zgłoszenia przez Bank Spółdzielczy w Goleniowie z siedzibą w Goleniowie przy ul. Konstytucji 3 Maja 56, 72-100 Goleniów zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.tzw. ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych, dalej: RODO).

Prosimy o zaznaczenie pola poprzez wstawienie znaku „✓". Zaznaczenie pola oznacza udzielenie zgody. Brak zaznaczenia jakiegokolwiek pola oznacza nieudzielenie zgody. Wyrażenie zgody jest dobrowolne.


Ma Pan/Pani prawo do cofnięcia każdej z powyżej udzielonych zgód w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody jest bezpłatne.

Prosimy o zaznaczenie pola poprzez wstawienie znaku „✓". Zaznaczenie pola oznacza udzielenie zgody. Brak zaznaczenia jakiegokolwiek pola oznacza nieudzielenie zgody. Wyrażenie zgody jest dobrowolne.


Ma Pan/Pani prawo do cofnięcia każdej z powyżej udzielonych zgód w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody jest bezpłatne.

Ponadto wyrażam zgodę:

1 na wysyłanie przez Bank Spółdzielczy w Goleniowie na mój adres poczty elektronicznej korespondencji mailowej w celu udzielenia odpowiedzi na wysłaną przeze mnie wiadomość./p>

2 na używanie przez Bank Spółdzielczy w Goleniowie mojego numeru telefonu do kontaktów w celu udzielenia odpowiedzi na wysłaną przeze mnie wiadomość.

1 - zgoda obowiązkowa przy podaniu adresu email, 2 - zgoda obowiązkowa przy podaniu numeru telefonu

INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZETWARZANIA PANA/PANI DANYCH OSOBOWYCH PRZEZ SGB-BANK W ZWIĄZKU Z UDZIELENIEM ODPOWIEDZI NA PANA/PANI PYTANIE

  1. [dane administratora danych] Bank Spółdzielczy w Goleniowie z siedzibą w Goleniowie przy ul. Konstytucji 3 Maja 56, 72-100 Goleniów (dalej: Bank) informuje, żejest administratorem Pana/Pani danych osobowych.
  2. [cele i podstawy przetwarzania danych] Pana/Pani dane osobowe są przetwarzane przezBank za Pana/Pani zgodą wyrażoną w celach każdorazowo wskazanych w klauzuli zgody,np. w celu przesyłania kontaktów mailowych lub kontaktów telefonicznych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu otrzymywania odpowiedzi od Banku na przesłane przez Pana/Panią wiadomości.
  3. [odbiorcy danych] Bank może ujawnić Pana/Pani dane osobowe podmiotom świadczącym na rzecz Banku usługi prawne i serwisowe.
  4. [okres przechowywania danych] Pana/Pani dane będą przetwarzane doraźnie do chwili przekazania Panu/pani odpowiedzi na przesłaną wiadomość np. dot. informacji o produktach i usługach Banku. Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia przez Pana/Panią zgody. Bank pozostawi jednak imię, nazwisko – wyłącznie dlauniknięcia ponownego wykorzystania danych osoby w celach objętych cofniętą zgodą.
  1. [katalog Pana/Pani praw] W granicach przepisów prawa ma Pan/Pani prawo:
    a) dostępu do treści swoich danych,
    b) ich sprostowania,
    c) ich usunięcia,
    d) ograniczenia ich przetwarzania,
    e) przenoszenia danych.
  2. Ma Pan/Pani prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  3. Realizacja praw, o których mowa powyżej może odbywać się poprzez wskazanie swoich żądań przesłanych pisemnie na adres Bank Spółdzielczego w Goleniowie z siedzibą w Goleniowie przy ul. Konstytucji 3 Maja 56, 72-100 Goleniów, lub elektronicznie na adres: iod@bsgoleniow.pl.
  4. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli sądzi, że Bank przetwarza jego dane osobowe z naruszeniem przepisów RODO.

Wypełnij formularz!
Nasz doradca skontaktuje się z Tobą!