W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywania.

arrow arrow2 faq_chart faq_mess faq_doc faq_folder faq_clock faq_mail firma czlowiek uniqueArrow rolnictwo arrow-bold-down arrow-bold-left arrow-bold-top arrow-bold-right arrow-light-top arrow-light-left arrow-light-bottom arrow-light-right fb twit googlep hours ikonkainfo linkedin mail okooutline partnerstwo phone scrollTo sgb_ikonka_phone2 solidnosc stabilnosc tradycja where arrow arrow2 download alert login sgbglownaikona1 menu_toggler compass arrow-triangle-top arrow-triangle-bottom close search

Autoryzacja mobilna w aplikacji SGB Mobile

Mobilna autoryzacja to sposób potwierdzania operacji, którą wykonujesz w bankowości internetowej. Zamiast SMS-em, swoje przelewy lub inne operacje zatwierdzisz jednym kliknięciem w aplikacji mobilnej SGB Mobile.
Dzięki temu autoryzacja jest szybsza, a Ty nie musi już przepisywać haseł SMS. Dane operacyjne znajdują się w powiadomieniu autoryzacyjnym w telefonie.
Uruchomienie autoryzacji mobilnej w aplikacji SGB Mobile następuje na Twój wniosek poprzez wybór jednej z opcji:
– dzwoniąc na infolinię Call Center 800 888 888
–  osobiście w placówce Banku.