W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywania.
APLIKACJA MOBILNA „NASZ BANK” umożliwia klientom korzystanie z usług Banku za pośrednictwem urządzeń mobilnych typu smartfon, tablet. Dzięki Aplikacji możecie korzystać z unikalnych możliwości podczas korzystania z bankowości internetowej. Aplikację można pobrać ze sklepu Google Play (dla androidów) lub App Store (dla iOS).
Za pomocą aplikacji możliwe jest m.in:
1. przeglądanie informacji o zgromadzonych środkach finansowych na swoich rachunkach;
2. dostęp do historii operacji;
3. dostęp do informacji o kredytach, lokatach;
4. wykonanie przelewów zwykłych, zdefiniowanych, podatkowych, płatności podzielonych;
5. zakładanie i likwidacja lokat;
6. zatwierdzanie operacji bankowych autoryzacją mobilną – zastąpienie papierowych list haseł, haseł SMS.
Korzystanie z aplikacji mobilnej Nasz Bank jest bezpłatne.